חזור
בלנדר

תחייתו של ה-SEO: הקרב בין פייסבוק לגוגל יוכרע במגרש המשחקים הזה | 16.12.2018

 

 

הספידו אותנו, אמרו שאנחנו גמורים, שאנחנו רצים על שאריות האוויר שגוגל השאיר לנו. טענו שבניית קישורים לא עובדת, כי ממילא גוגל יציג רק פרסומות, כלומר נגמר ה-SEO ואנחנו בסכנת הכחדה כמו הפינגווינים והפנדות. אבל הם טעו, ואני אסביר למה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תעשיית ה-SEO העולמית מגלגלת משהו כמו 1.5 מיליארד דולר. לא מעט, נכון, אבל מלחמת העולמות של גוגל ופייסבוק ב-2015 נסובה על 100 מיליארד דולר. גוגל מנצחת את פייסבוק בכסף. ההערכות מדברות על 80 מיליארד דולר הכנסות מפרסום ב-2015 לעומת 20 מיליארד דולר של פייסבוק. מצד שני, פייסבוק מנצחת באסטרטגיית הצמיחה בפלטפורמות בנכונות (וידאו ומובייל) ובמקומות הנכונים (מדינות מתפתחות).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לקריאת המאמר המלא שכתב אלי אדרי מנכ"ל אמבודו טכנולוגיות היכנסו לכתבה שבאתר אייס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים



חזור

הר סיני 1, תל אביב
ת.ד 29388, תל אביב 6129301
טלפון: 03.5173333
פקס : 03.5173332
ניוזלטר רבעוני בנושאים: קידום אורגני, שיווק ופיתוח עסקי. ניתן לביטול בכל עת.